keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Kyllä mä vielä neulon..

..mutta blogi on jäänyt yli kuukauden tauolle. En ole koskaan neuleiden kanssa kotona valoisalla säällä ja hämärässä kuvaaminen ärsyttää.
Tässä nyt yksi todiste kuitenkin. Hämärässä voi onneksi neuloa. Tänäänkin kävin päiväleffassa vääntämässä tuon toisen nilkan sukista. Ihana lanka. Ihanat puikot. Sukat vaan ihan mulle. Ihanaa. Elämässä on nyt niin paljon kaikenlaista myllerrystä, että sukan neulominen pitää huonoina päivinä kurssissa. On jotain minkä näkee selkeästi etenevän. Onneksi.

Puikoilta on poistunut kuukauden aikana ainakin bolero ja muutamat villasukat jotka pitäisi löytää ja kuvata. Aloitettuja taasen on tullut melkoisen paljon enemmän. Ja ihan oman varaston langoista! Hyvä minä! Ainoa poikkeus tähän toimintoon tulee olemaan Tampereen reissu parin viikon päästä. Mutta huolehditaan sitä sitten vasta siellä.

Vieläkös täällä joku blogia lukee? Kyllä mä vielä jossain vaiheessa kirjoitan lisää, kunhan kuviakin saan otettua.

2 kommenttia:

  1. Käyn katsomassa sun blogissa, olisko jotain postausta. Ja nyt oli. Paljonhan sä oot saanut aikaiseksi. Miten onnistuu neuloa pimeässä leffateatterissa? Tai mäkin osaan neuloa niin, etten katso mitä teen. Mutta entä, jos silmukka tippuu?
    - Susanna maalta -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että käyt vielä!

      Mä teen jotain tosi helppoa neuletta ja jos tippuu, lopetan sen työn siihen ja jatkan toista. Usein mulla on muutamakin työ "varalta" mukana jos tiedän että leffa ei ole mikään taide-elämys :)

      Poista